7 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda 17 bin 245 oy alarak sarı-lacivertli kulübün yeniden başkanı seçilen Aziz Yıldırım'ı, Fenerbahçe'nin Topuk Yaylası Kampı'nda Bolu Fenerbahçeliler Derneği ziyaret etti.

Bolu'da Köyler Arası Futbol Turnuvası İçin İlk Toplantı Yapıldı
Bolu'da Köyler Arası Futbol Turnuvası İçin İlk Toplantı Yapıldı
İçeriği Görüntüle

Dernek Başkanı Selçuk Zorlu ve beraberindeki heyet, Başkan Aziz Yıldırım ile yeni seçilen yönetim kuruluna hayırlı olsun dileklerini iletirken, teknik ekibe ve futbolculara da yeni sezonda başarı temennisinde bulundu.

Bolu Fenerbahçeliler Derneği, bugüne kadar gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projeleriyle hem Bolu'da hem de Fenerbahçe camiasında adından söz ettirirken, Aziz Yıldırım'ın yeniden göreve gelmesiyle birlikte hazırladıkları yeni projeleri de kulüp yönetimine sundu.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Aziz Yıldırım, "Daha önce olduğu gibi sizlerin yeni projeleri de kulübümüz tarafından değer görecektir. Biz de her konuda sizlere destek olacağız. Bolu Fenerbahçeliler Derneği bizim önemli derneklerimizden biridir. 2011 yılında Bolu Derneği'nin kulübe nasıl sahip çıktığını biliyoruz. Başarılarınızın devamını diliyorum." ifadelerini kullandı.

Başkan Aziz Yıldırım, Dernek Başkanı Selçuk Zorlu'dan yeni projeler hakkında bilgi alırken, Bolu ziyaretinde gündeme gelen "Fenerbahçe Evi" projesiyle ilgili de değerlendirmelerde bulundu. Yıldırım, "Bolu'ya da bir Fenerbahçe Evi kazandıralım." diyerek projenin hayata geçirilmesine ilişkin bilgi aldı.

Bolu Fenerbahçeliler Derneği'nin Başkan Aziz Yıldırım'a gerçekleştirdiği ziyarete Dernek Başkanı Selçuk Zorlu'nun yanı sıra yönetim kurulu üyeleri ve kongre üyeleri Murat Acar, Kamuran Avcı, Niyazi Kaya, Gökhan Dere, Murat Ceylan, dernek medya sorumlusu ve kongre üyesi Kayhan Zorlu ile kongre üyesi Ahmet Çelik katıldı.

Muhabir: Fahri Gündüz