Bolu'da sağlık alanında önemli bir yatırım daha hizmete giriyor. Bolu Abant İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde tamamlanan PET-CT Hizmet Binası, 29 Haziran Pazartesi günü saat 14.00'te düzenlenecek törenle hizmete açılacak. Açılış törenine Bolu Valisi Abdulaziz Aydın da katılacak.
"SÖZ VERMİŞTİK, HİZMETE AÇIYORUZ"
AK Parti Bolu Milletvekili Yüksel Coşkunyürek, açılış öncesinde yaptığı açıklamada, "Söz vermiştik, hizmete açıyoruz" ifadelerini kullandı.
Coşkunyürek, onkoloji hastalarının teşhis ve takibinde kullanılan PET-CT cihazı ile hizmet binasının Bolu'ya kazandırıldığını belirterek, "Onkoloji hastalarımızın teşhis ve takibinde kullanılan PET-CT cihazını ve hizmet binasını Bolu'muza kazandırıyor, hastalarımızın büyük şehirlere gitme zorunluluğunu sona erdiriyoruz. Bolu'muza hayırlı olsun." dedi.
BÜYÜK ŞEHİRLERE SEVK İHTİYACI AZALACAK
Kanser tanı ve tedavi süreçlerinde kritik öneme sahip PET-CT Ünitesi'nin hizmete girmesiyle birlikte, Bolu'da yaşayan hastaların ileri görüntüleme hizmeti almak için Ankara ve İstanbul gibi büyük şehirlere gitme ihtiyacının önemli ölçüde azalması bekleniyor. Yeni hizmet binasının, tanı süreçlerini hızlandırmasının yanı sıra hastaların zaman ve ulaşım yükünü de hafifletmesi hedefleniyor.




