Bolusporum kongre yaptı ve eski yönetim devam kararı aldı.

Tabii ilk olarak kongredeki “ibra” olayı herkesimi merak içerisinde bırakan konu oldu.

Savaş başkan ibra olayında ki ısrarı aslına bakılırsa çok önemli idi. Ama olmadı!

Sonrası daha ilginç eski yönetim tekrar aday oldu ve devam kararı alındı.

Şimdi insanın aklına gelen deli sorular.

İlk olarak bu yönetim almadı mı “kongre kararı” aslında devam edebilirlerdi!

Ama mali tablo itibarıyla devam edemeyeceklerine karar verdiler ve kongre kararı aldılar.

Yani gerekli desteği göremediler ve kongre kararı aldılar.

Şimdi ne oldu da devam kararı aldılar?

Mali olarak büyük bir kaynak mı bulundu da devam ediyorlar.

Ayrıca futbol takımımızda kim kaldı ki giden futbolcular hangi yönetimden kaynaklı gittiler bir düşünün.

Gerekli ödemeler yapılmadığı için kulüp içerisindeki bir çok personel kulüpten ayrıldılar malumunuz.

Şimdi ne olacakta bu “kötü” durum lehimize dönecek.

Kısacası para yok iken devam kararı aldıran nedir?

Geçen sezon futbolculara ödeme noktasındaki sıkıntımız bir çok ulusal ve yerel gazetelere malzeme olmadı mı?

Yeni yönetim diğer yönetimden farklı yani eski tas eski hamam olmayacak mı?

Boluspor sevdalıları ikinci yarı çektiği ıstırabı bu sezon tekrar mı çekecek.

Ligin sonlarına doğru yaptığımız hesapları bir hatırlayalım. Eğer Adanademirspor ve Hatayspor olmasa idi vay halimize idi.

Bu sezon ligimiz bir kat daha zor bir kat daha çekişmeli olacak.

Süper ligden düşenler ve bizim lige çıkanları değerlendirdiğimiz de biz ne kadar dayanırız siz hesaplayın.

Bir de neden herkes “kayyum” olayından bu kadar çekiniyor.

Mesela süper lig de Kasımpaşa’ya kayyum atandı şirket sahibinden dolayı.

Ama adamlar yaptıkları transferler ile ligde tutundular ve düşmediler.

Kasımpaşa tabiri caiz ise kayyum ile ligde kaldı.

Kayyum denilince herkes sanki kulüp kapanıyor sanıyor.

Devlet yönetiminde spor kulübü devam ediyor.

Ayrıca devlet o kulübün başına istediği kişiyi de atayabiliyor.

Mesela eski başkanlardan birini çağırıyor diyor ki sen yöneteceksin ben destekleyeceğim.

Yani o korkulan ve endişeye düşüren düşünceler olmuyor.

Bir kesime göre bu durum vahim gibi görülse de öyle değil.

Bir anekdot daha kayyum ile tüm harcamalar denetleniyor ve hesap soruluyor.

Bu neden böyle niçin bu kadar ödeme yapıldı gibi.

Boluspor sevdalıları kalın sağlıcakla..